Звернення громадян
Робота із зверненнями громадян Голубівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) “Голубок”
42221, с. Голубівка, вул. Вишнева, 1
телефон: +380957175249
E-mail: zdogolubok1@gmail.com
Шановні громадяни!
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутись до нашого закладу в письмовій або усній формі із пропозиціями (зауваженнями), заявами та скаргами.
Слід пам’ятати, що письмові звернення громадян, які не містять зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визначаються анонімними і розгляду не підлягають.
Зразок заяви.
Час прийому директора
Алиєвої Дар'ї Олександрівни
Понеділок – 9:00 – 12:00
Середа – 9:00 – 12:00
Час прийому сестри медичної
Сухоставець Світлани Іванівни
понеділок 10.00 – 11.00
ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЗВЕРНЕННЯ
Надіслати звернення із використанням мережі Інтернет також можна за електронною адресою: zdogolubok1@gmail.com
Вимоги до електронного звернення ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»:
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.
ЗВЕРНЕННЯ, ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ РОЗГЛЯДУ ТА ВИРІШЕННЮ
Стаття 8. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
ТЕРМІН РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН
Стаття 22. Особистий прийом громадян
Керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян зобов’язані проводити особистий прийом громадян.
Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час, за місцем їх роботи і проживання. Графіки прийому доводяться до відома громадян.
Порядок прийому громадян в органах державної влади, місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, об’єднаннях громадян визначається їх керівниками.
Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина.
Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Голубівському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) «Голубок» за 2024 рік
Робота із зверненнями громадян у закладі дошкільної освіти проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування об’єднаних громадян, на підприємствах, незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (зі змінами), Класифікатором звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858, наказами по закладу дошкільної освіти.
Протягом 2024 року проводилася робота з попередження надходження заяв і скарг шляхом зустрічей (зборів) з населенням, інформуванням і роз’ясненням напрямків діяльності закладу освіти. Питання також щоквартально заслуховується на адміністративних та виробничих нарадах.
Терміни розгляду звернень громадян не порушуються. Постійно проводиться аналіз звернень громадян, здійснюються заходи щодо виявлення проблемних питань громадян з метою упередження надходження повторних звернень.
В цілому у дошкільному навчальному закладі організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
За 2024 рік керівником закладу проведено 9 особистих прийоми громадян.
На сьогодні мешканці мають можливість звернутись до дошкільного закладу не лише в традиційний спосіб (під час особистого прийому або направивши листа), а й за допомогою сучасних засобів комунікацій (звернення з використанням телефонного зв’язку або мережі Інтернет).
Це стало особливо актуальним під час карантинних заходів, воєнного стану що передбачали в тому числі і припинення ведення особистих прийомів.
Вирішено позитивно – 6; надано роз’яснення – 3.
Серед загальної кількості звернень 9 складають:
1 звернення – зарахування дітей до закладу; 2 звернення – відрахування дітей з закладу; 2 звернення – влаштування на роботу; 1 звернення – звільнення з роботи; 3 звернення – надання довідок.
За 2024 рік проводилася робота з попередження надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з батьками, інформуванням і роз’ясненням напрямків діяльності закладу освіти.
Одним із методів підвищення прозорості діяльності управління є налагодження ефективного зворотного зв’язку з мешканцями села. З цією метою та задля зняття соціальної напруги серед населення у зв’язку із воєнним станом проводиться планомірна робота щодо інформування населення з актуальних питань життєдіяльності закладу.
Діє система контролю за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян. Всім педагогічним працівникам закладу надаються консультації та рекомендації щодо удосконалення роботи по якісному та своєчасному опрацюванню звернень батьків згідно вимогам чинного законодавства. Фактів порушення вимог законодавства при роботі зі зверненнями громадян в закладі дошкільної освіти не було.
Враховуючи усе вищенаведене, з метою поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян, постійно ведеться пошук шляхів поліпшення системи ефективної роботи по вирішенню проблем населення, яких громадяни торкаються у своїх зверненнях.
Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час, за місцем їх роботи і проживання. Графіки прийому доводяться до відома громадян.
Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина.
Графік прийому директора закладу
Понеділок – 9:00 – 12:00
Середа – 9:00 – 12:00
Директор Дар’я АЛИЄВА